• Sprzedaż i wsparcie

    (+48) 605-351-895

  • Godziny otwarcia

    Pon - Pt 8.00 - 17.00

  • Oferty i produkcja

    (+48) 609-502-380

  • Sobota 8.00 - 14.00

    Niedziela zamknięte

Profesjonalne mikrociągniki ogrodnicze.

TEST PORÓNAWCZY PROFESJONALNYCH, wielofunkcyjnych, jednoosiowych mikrociągników ogrodniczych.

Na polskim rynku występują w zasadzie trzy tego typu konstrukcje,
produkowane przez kilka fabryk traktorów ogrodniczych.
Profesjonalne urządzenie to takie,
które zgodnie z jego instrukcją użytkowania dołączoną przez producenta
przeznaczone jest do ciągłej pracy,
bez konieczności stosowania przerw technologicznych.

Zakup PROFESJONALNEGO, WIELOFUNKCYJNEGO MIKROCIĄGNIKA Z SILNIKIEM WYSOKOPRĘŻNYM
wiąże się ze sporym wydatkiem, znacznie przekraczającym kwotę 5000PLN
,
w której pozycjonowane są maszyny do większych prywatnych ogrodów, czy okazjonalnego użycia.
Dealerzy końcowi zajmujący się sprzedażą takich urządzeń rzadko udosdostępniają,
ani też nie wypożyczają takich maszyn na poczet przyszłego zakupu.
CZĘSTO TEŻ NIE POSIADAJĄ NAWET TAKICH URZĄDZEŃ NA TZW. "PÓŁCE".
Brak też niezależnych opinii na ich temat w Internecie,
Dlatego pozwalam sobie, jako inżynier mechanik i wieloletni użytkownik urządzeń tego typu
na podzielenie się moim piętnastoletnim doświadczeniem z potencjalnymi nabywcami takich urządzeń.
Maszyny tego typu sprawdzą się doskonale w małych, do 5ha,
gospodarstwach ogrodniczych, szkółkarskich lub firmach ogrodniczych
oraz w produkcji tunelowej na większych powierzchniach.
To idealne rozwiązanie przede wszystkim tam,
gdzie nie ma możliwości manewrowania wielko-gabarytowym sprzętem.

Do porównania wybrałem konstrukcje, które są mi znane od strony praktycznej:

  • BCS 750
  • Ferrari Power Safe 360
  • Goldoni My Special 14 SR
  • Goldoni My Special 15 SR
  • Grillo G 131
  • Labinprogres Super Special Green
  • Pasquali XB 50

Wszystkie wyżej wymienione modele są dostępne na polski rynku.
W opisanych niżej sześciu modelach mamy do czynienia z trzema rodzajami konstrukcji
występującymi z różnymi rodzajami silników, zarówno benzynowych, jak i diesla
i współpracujących z dużą liczbą maszyn towarzyszących.
I CO WYBRAĆ?